Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 στις 20.00

Εκδήλωση/συζήτηση: Η υπεράσπιση του πρασίνου στην πόλη

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26 ΙΟΥΝΗ, στις 20.00

Εκδήλωση/Συζήτηση

"Η υπεράσπιση του πρασίνου στην πόλη: αστικοί λαχανόκηποι, καταλήψεις και η αυτοδιαχείριση της γης"

Στόχος της εκδήλωσης είναι να συζητήσουμε το παρελθόν και το μέλλον των εγχειρημάτων μας, τη σημασία της ανοιχτότητας, καθώς και τους τρόπους σύνδεσής μας με άλλους κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς αγώνες.

Τί διαφοροποιεί τις αυτοοργανωμένες πρωτοβουλίες από αντίστοιχες δράσεις δημόσιων ή ιδιωτικών φορέων; Ποιες οι προοπτικές μας και τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να πολλαπλασιαστούμε στο μέλλον;

Συμμετέχουν:

- Αυτοοργανωμένος Κήπος Φυλής και Φερών
- Αυτοδιαχειριζόμενο πάρκο Ναυαρίνου
- Ανοιχτή Συνέλευση Υπεράσπισης Λόφου Στρέφη
- Κατάληψη «Αγρός» στο Πάρκο Τρίτση
- Κατάληψη «Αγρός» στο Γεωπονικό

Αυτοδιαχειριζόμενος Κήπος Κάτω Πατησίων
Στην Κατάληψη Πάτμου και Καραβία