Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012 στις 18.30
Ανοιχτή συνέλευση κατοίκων Αγ. Δημητρίου
Την Τετάρτη 30/5 στις 18:30 έχουμε την καθιερωμένη συνέλευσή μας, η οποία για το επόμενο διάστημα θα πραγματοποιείται στην πλατεία Βελουχιώτη (χάρτης).
Την εβδομάδα που πέρασε έγιναν μία σειρά παρεμβάσεις, στις οποίες μοιράζαμε κείμενο παρουσίασης της συνέλευσης και ενημέρωσης για την λήξη της κατάληψης στο κτίριο στην πλατεία της εκκλησίας του Αγίου Δημητρίου.