Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012 στις 19.00

Ανοιχτή συνέλευση κατοίκων Μπραχαμίου

Την Τετάρτη 19/7 στις 19:00 έχουμε την καθιερωμένη συνέλευσή μας στην πλατεία Βελουχιώτη.

Περισσότερα στο http://katadimadim.blogspot.gr/2012/09/199-1900.html

http://katadimadim.blogspot.gr/2012/09/199-1900.html

πηγή : http://athens.indymedia.org/calendar/event.ph...