Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012 στις 19.00
Ανοιχτή συνέλευση κατοίκων Μπραχαμίου
Την Τετάρτη 19/7 στις 19:00 έχουμε την καθιερωμένη συνέλευσή μας στην πλατεία Βελουχιώτη.
Περισσότερα στο http://katadimadim.blogspot.gr/2012/09/199-1900.html
Την Τετάρτη 19/7 στις 19:00 έχουμε την καθιερωμένη συνέλευσή μας στην πλατεία Βελουχιώτη.
Περισσότερα στο http://katadimadim.blogspot.gr/2012/09/199-1900.html