Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012 στις 19.00
Ανοιχτή Λαϊκή Συνέλευση Αγίου Δημητρίου
Αύριο Τετάρτη 26/9 η συνέλευσή μας συμμετέχει στην γενική απεργία. Στις 10:30 καλούμε σε προσυγκέντρωση στο σταθμό μετρό της Δάφνης.
Το απόγευμα στις 19:00 θα πραγματοποιήσουμε την καθιερωμένη συνέλευσή μας στην πλατεία Βελουχιώτη.