Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012 στις 19.00

Ανοιχτή συνέλευση κατοίκων Αγίου Δημητρίου

Την Τετάρτη 3/10 στις 19:00 έχουμε την καθιερωμένη συνέλευσή μας στην πλατεία Βελουχιώτη

πηγή : http://katadimadim.blogspot.com/2012/10/310-1...