Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012 στις 19.00
Ανοιχτή συνέλευση κατοίκων Αγίου Δημητρίου
Την Τετάρτη 3/10 στις 19:00 έχουμε την καθιερωμένη συνέλευσή μας στην πλατεία Βελουχιώτη
Την Τετάρτη 3/10 στις 19:00 έχουμε την καθιερωμένη συνέλευσή μας στην πλατεία Βελουχιώτη