Τετάρτη 15 Μαίου 2013 στις 19.00

Ανοιχτή συνέλευση κατοίκων Αγίου Δημητρίου

Κύριο θέμα συζήτησης θα είναι ο προγραμματισμός επόμενων εργασιών για την κουζίνα και το ξυλουργείο, καθώς και άλλα θέματα της επικαιρότητας.

Η διαμόρφωση του χώρου της εγκαταλελειμμένης καφετέριας προχωράει με γρήγορους ρυθμούς. Ήδη έχουν προσφερθεί αρκετά αντικείμενα και εργασία από φίλους αλλά και από γείτονες που γνωρίσαμε τις τελευταίες μέρες. Κάτι που μας γεμίζει δύναμη και δείχνει ότι το κάλεσμα μας για ανιδιοτελή προσφορά και αλληλεγγύη πιάνει τόπο.

πηγή : http://katadimadim.blogspot.com/2013/05/155-1...