Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013 στις 19.00

Ανοιχτή συνέλευση κατοίκων Αγίου Δημητρίου

Σήμερα Τετάρτη 3/7 στις 19:00 θα έχουμε την καθιερωμένη βδομαδιάτικη συνέλευσή μας στην πλατεία Βελουχιώτη.

Νωρίτερα θα γίνει η πρώτη δοκιμαστική λειτουργία της συλλογικής κουζίνας. Θα μαγειρεύουμε από τις 15:00 και θα τρώμε από τις 17:00 έως τις 19:00.

πηγή : http://katadimadim.blogspot.com/2013/07/37-19...