Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013 στις 19.00

Ανοιχτή συνέλευση κατοίκων Αγίου Δημητρίου

Σήμερα Τετάρτη 10/7 στις 19:00 θα έχουμε την καθιερωμένη βδομαδιάτικη συνέλευσή μας στην πλατεία Βελουχιώτη.

Κύρια θέματα θα είναι:

- ο αγώνας που ξεκίνησε ενάντια στις απολύσεις καθηγητών στα φροντιστήρια Ανέλιξη της Ηλιούπολης

- οι εξελίξεις στο θέμα των απολύσεων στο δημόσιο. Για το θέμα έχουν κινητοποιηθεί και οι εργαζόμενοι του δήμου

- η συλλογική κουζίνα και οι εργασίες διαμόρφωσης του χώρου

πηγή : http://katadimadim.blogspot.com/2013/07/107-1...