Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013 στις 19.00
Ανοιχτή συνέλευση κατοίκων Αγίου Δημητρίου
Σήμερα Τετάρτη 10/7 στις 19:00 θα έχουμε την καθιερωμένη βδομαδιάτικη συνέλευσή μας στην πλατεία Βελουχιώτη.
Κύρια θέματα θα είναι:
- ο αγώνας που ξεκίνησε ενάντια στις απολύσεις καθηγητών στα φροντιστήρια Ανέλιξη της Ηλιούπολης
- οι εξελίξεις στο θέμα των απολύσεων στο δημόσιο. Για το θέμα έχουν κινητοποιηθεί και οι εργαζόμενοι του δήμου
- η συλλογική κουζίνα και οι εργασίες διαμόρφωσης του χώρου